woensdag 10 april 2013

WIPW: Patroon-testen



Hoi allemaal. Het is weer woensdag en tijd voor Work-in-Progress…
Ik ben momenteel bezig met vier projecten, die ik je graag laat zien.

Als eerste ben ik twee patronen aan het testen voor TheNerdyKnitter (je kunt haar vinden op Ravelry).

Met de eerste, Chao, ben ik al een tijdje bezig. Aan dit patroon moet ook nog het meest gesleuteld worden. Maar ik ben nu echt bijna klaar.


Wat er nog moet gebeuren is: ogen maken en ledematen aannaaien. De armen heb ik af. De benen technisch gezien ook, maar ik heb de kleuren verkeerd om zitten, dus ik maak ze opnieuw (op de foto, links onder: een compleet, maar omgekeerd been en een been ‘in progress’, deze zal wel goed zijn).

Zoals gezegd moet er nog al gesleuteld worden aan dit patroon, maar dat neemt niet weg dat ik het leuk vind om dit schatje te maken (het schijnt een figuurtje te zijn in een spel, maar ik speel eigenlijk geen spelletjes, dus voor mij is ‘ie gewoon schattig).

Het tweede patroon dat ik aan het testen ben in Flopsy, het konijn.


Hier missen duidelijk nog wat onderdelen… Maar dat zal allemaal goedkomen. Het patroon is al wel te koop, op Ravelry, aangezien er eigenlijk niets mis mee is.

En dan heb ik naast deze twee patroon-testen nog twee andere WIPs.

Ik ben bezig met deze vogeltjes:


Ik ben klaar met haken, maar het mag duidelijk zijn dat dit nog niet af is. Ze moeten nog in elkaar gezet worden (oogjes, vilt aan de achterkant, en een leuk lusje om ze op te hangen).

En dan het laatste project was ik met jullie wil delen:


Deze lijken misschien helemaal af, maar het is de bedoeling dat het cupcakejes worden… 
Ik heb wat problemen met de cupcakebakjes (de soort uit het patroon wordt hier niet verkocht, en een alternatief vinden blijkt moeilijker dan gedacht!). Waarschijnlijk zien jullie ze pas volgende week vrijdag weer terug, als ze echt af zijn.

En dat is alles voor WIPWoensdag. Als je meer wilt lezen van mijn geschrijf, scroll naar beneden, waar je mijn bericht van maandag vindt over Verzendkosten.
Als je liever afgemaakte projecten ziet, kom dan vrijdag weer terug.
Wil je dit alles op z’n Engels lezen? Links  vind je een link naar mijn Engelse blog.

Als je vandaag nog niet genoeg heb gehad van WIPs, bezoek dan Tami’s Amis waar je nog veel meer vindt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten