vrijdag 10 mei 2013

FOF: Ollientje

Ik was totaal vergeten dat het alweer vrijdag was! Gelukkig zijn er nog 30 minuten vrijdag over om jullie te laten zien hoe leuk Ollientje is geworden!
Om het nog even spannend te houden, eerst maar een ander project :P

Deze twee uiltjes zijn de eerste in een serie van zes... Ze worden zoveel leuker dan ik had gedacht! :)
Als ze af zijn (en bij hun nieuwe eigenaren) zal ik zeker wat meer maken om zelf te houden!

En nu, natuurlijk, Ollientje:



Ik vind haar zo leuk geworden! En waar iedereen het over eens is... Het strikje, dat doet het 'm!
Ik hoop op een kans om meer gekleurde Ollies te maken (ooit... Ik heb nog 4 grijze in bestelling staan), het is in ieder geval een leuke afwisseling van dat eeuwige grijs! :P

En dat is alweer alles voor vandaag.
Je hebt misschien gemerkt dat ik al een aantal maandagen heb gemist met posten... Vooral door een permanent tekort aan tijd (ik ben vast niet de enige die daar onder lijdt?!).
Ik heb echter nog ideeen voor twee of drie posts, zeker nu ik plotseling moest inspringen op massa-productie van Ollies! Ik hoop meer tijd over te houden naar mijn volgende tentamen.

Maar voor nu hoop ik jullie weer terug te zien op woensdag, om mijn WIPs van volgende week te showen...

Bezoek ook Tami's Amis, zij heeft nog een prachtige collectie links naar FOs voor jullie klaar staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten