vrijdag 19 juli 2013

FOF: The big reveal!

Hallo allemaal... Eindelijk de vrijdag waarop jullie hebben gewacht: wat voor leuks heb ik gehaakt voor de Mystery CAL?

Als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, moet je eerst maar naar beneden scrollen...
Want ik heb nog een ander schatje om te laten zien:

Tara is ook af! :)
Ik vind dat ze erg mooi is geworden... En ook de wol (Drops Paris) is erg leuk om mee te werken, geeft een mooi resultaat.
Het is een beetje jammer dat er zo weinig op een bolletje zit... Maar als ik eens wat (extra) moois moet maken zal ik het graag weer gebruiken...
En Tara zal ik trouwens ook nog wel vaker maken... Het is zo'n knuffeltje! :)

En dan...
Waar jullie al weken naar hebben kunnen raden: wat was nou het beest dat ik heb gemaakt voor de Mystery CAL van FreshStitches?

Kangaroo's en kleine baby-Joey's :)

De kangaroo's werden op dag 1 al genoemd als mogelijk eindresultaat... Zelf had ik het er niet in gezien, maar leuk zijn ze wel.
Alleen...

Wat leuk zo'n staart...

Zo een wil ik ook mama!!

Gelukkig is dat natuurlijk helemaal goed gekomen:

Yeah! Wij hebben ook staartjes!


Groepsknuffel!




Ik heb in ieder geval weer genoten van de Mystery CAL... En de volgende doe ik zeker ook weer mee.

En daarmee heb ik al mijn FOs laten zien vandaag...
Ga vooral langs bij Tami's Amis voor meer!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten