vrijdag 26 juli 2013

FOF: Spyro



Ik was FOF helemaal vergeten... Ik geef de vakantie maar de schuld, ik kan de dagen van de week niet meer uit elkaar houden ;)
Maar gelukkig herinnerde ik het me op tijd. Nu kan ik jullie mooi het volgende laten zien.

Spyro! Mijn eigen geimproviseerde Spyro!

Voor wie 'm niet kent: Spyro is een figuurtje uit Skylanders (een spelletje, voor zover ik begrepen heb).

 
En blijkbaar erg populair bij bepaalde leeftijdscatagorieen (ik hoor daar dus niet bij... Tot ik het verzoek kreeg een Skylanders-figuur te maken had ik er nog nooit van gehoord!).

Omdat er slechts één Skylanderspatroon bestaat (of iig, ik heb er maar één gevonden), en dat mij niet aanstond moest ik zelf vanuit het niets een figuur verzinnen...
Dat was niet zo makkelijk, dus ik begon met deze als basis:

 Ja... Ik weet het... Niet echt te vergelijken, he?

Maar goed, het gaf mij een basis om mee te werken.
Ik heb veel aangepast aan het patroon, veel weggelaten en veel toegevoegd...
Om uiteindelijk, na 6 weken met het volgende eindresultaat te komen:








En ik moet zeggen... Ik ben er best wel trots op!

Ik weet van meerdere mensen al dat ze mijn aantekeningen van hoe ik Spyro heb gemaakt graag willen hebben.
En jullie mogen ze hebben! Ik moet ze alleen nog even uitwerken. Ik hoop ze begin volgende week af te hebben.
Als je graag mijn aantekeningen zou willen hebben, stuur mij dan even een mailtje (dat kan via het kopje contact).  Mocht dat niet werken (ik heb het getest, maar ja, je weet maar nooit), laat dan een berichtje hieronder achter.

En dat was wat ik wilde laten zien...
Bij Tami's Amis vind je vast nog meer leuks!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten