donderdag 19 september 2013

FOF: Innieminie!

Een extra vroege FOFriday, omdat ik WIPWoensdag over heb geslagen ;)
Oke, nee... Maar morgen kom ik waarschijnlijk niet toe aan bloggen, dus dit leek me de beste oplossing, ja toch?

Deze week staat FOF helemaal in het thema van klein, kleiner, kleinst...



Weet je nog dat ik een week of twee terug de nieuwe CAL van FreshStitches noemde? Nou, die is nu afgelopen, en dit is mijn eindresultaat!

Als eerste een vlindertje:


Deze kleine Muriel is opslag een nieuwe favoriet... Zo een maak ik zeker nog eens, en nog eens....
Muriel is gehaakt met Catania Fine en een 2mm haaknaald :)

Dan mijn grootste uitdaging: een beestje haken in DMC borduurgaren! Wow, dat was klein... En glad... En een beetje pijnlijk voor mijn vingers...
Maar het eindresultaat mag er zijn:


Een mini-koe! Jackie heeft één, bijna twee, grote broer(s)... Ik moet nog een foto maken van die twee samen, maar ik beloof dat ik 'm zal laten zien :)
Voor dit projectje gebruikte ik een 1,5mm haaknaald. Ondertussen heb ik echter een 0.5mm te pakken gekregen, dus die moet zeker eens uitgeprobeert worden. Wat zal dat klein worden zeg...

En mijn laatste projectje is de kleinste... Maar bij deze heb ik het anders aangepakt.
Gewoon met Catania Fine en 2mm gehaakt, maar het patroon bijna gehalveert: dat is dubbel op en dus super klein! :)


Is mijn Mixtro Mini-Monster niet schattig? Niets monster-achtigs meer aan, wel dan?
Van deze weet ik 100% zeker dat er meer zullen volgen... Ze zijn een fantastisch klein kadootje, zo als sleutelhangertje :)

Of ik volgende week vrijdag al wat te showen heb, weet ik niet... Maar ik zal jullie woensdag in ieder geval op de hoogte stellen van de vorderingen aan mijn WIPs. Tot dan!

Vanaf vrijdagochtend (waarschijnlijk), kun je bij Tami's Amis weer een grote collectie links met meer FOs vinden. Ga vooral kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten