donderdag 26 september 2013

FOF: Safari

Hallo allemaal! Wederom een donderdag post, in plaats van braaf op vrijdag... Maar he, dat is beter dan helemaal niet!

Jullie weten natuurlijk eigenlijk al wat ik heb om te laten zien...
Mijn safari-kegelspel!

En oh, ze zijn zo leuk geworden! :)



De foto's misschien niet op zijn best... Maar ach ja, de uiteindelijke foto's komen dan ook pas als het écht af is. Want zoals gezegd: twee ballen (er mist er dus nog een) en een opbergtasje moet ik nog maken.

:) Het belooft in ieder geval een geslaagd project te worden.






En verder met deel 2!

Ik hoop dat ik jullie dat ook volgende week kan laten zien, al zou ik mijn post volgorde wel eens kunnen aanpassen... Donderdag en vrijdag beloven twee zeer drukke dagen te worden!

Bij Tami's Amis vind je vanaf vrijdag(ochtend) weer meer FOs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten