woensdag 11 september 2013

WIPW: Granny Squares

Een beetje aan de late kant... Maar ja, beter dan helemaal niet, he?
Vorige week heb ik tenslotte helemaal gemist... Ben gewisseld van studie en alles wat daarmee samen hing... Laten we maar zeggen dat ik het nogal druk had. Maar ik heb niet niets gedaan! :)
Ik ben begonnen aan iets dat ik nou echt ouderwets haken vindt :P
Ik maak een granny squaredeken!


Dit is wat ik heb, tot en met! Mijn granny's zijn 16x16cm en ik heb er op dit moment 7 af.
Maar het plan is er zeker 140 te gaan maken: ik wil een lekkere grote deken! :)

Tegelijkertijd ben ik met iets heel kleins bezig...


FreshStitches heeft weer een CAL... Een Tiny-a-long dit keer! Ik ben begonnen met verschillende kleine beestjes (hopend dat ik ook nog wat af krijg... :| ), en deze op de foto zal de kleinste worden... Ik gebruik niet een wol! Dit koe-tje wordt gehaakt met DMC borduurgaren en een 1,5mm haaknaald.
Oh, wat zou ik graag nog kleiner gaan, maar dit was mijn kleinste haaknaald(je) :P

Ik heb nog meer projecten waar ik mee bezig ben, en nog weer andere die al af zijn...
De WIPs daar had ik gewoon geen foto's van vandaag (alles ligt nog verdeelt over twee huizen), dus die kunnen jullie volgende week, of misschien al vrijdag, komen bewonderen. De al afgeronde projectjes zullen jullie natuurlijk op vrijdag terug zien.
Aangezien mijn weekrooster aanzienlijke veranderingen heeft doorgemaakt, kunnen mijn posts de komende tijd nog wel eens aan de late kant zijn. Ik ben wel op een zoektocht naar een manier om mijn post automatisch te uploaden, zodat ik dit kan voorkomen...

Hopelijk heb ik een leuke post voor jullie komende vrijdag, dus hopelijk kom je dan weer langs! :)
Tami's Amis heeft natuurlijk nog veel meer wollige projectjes klaar staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten