donderdag 10 oktober 2013

FOF: Ook van redelijk formaat...

Hallo allemaal... Deze week is het allemaal een beetje groots en veel... Mijn post van Woensdag mag er wezen (als je m gemist hebt... lees m zeker nog even na!) en vandaag heb ik ook weer een flink aantal projecten om jullie te laten zien! Daarnaast heb ik net de monstertaak op me genomen om al mijn projectpagina's op Ravelry publiek te maken... Dit betekent dat, zelfs als je geen account hebt op Ravelry, je nu wel op mijn projectpagina's kunt komen...

Dan nu de grote hoeveelheid FOs die ik heb beloofd...

Eerst een 'oudje', deze heb ik al een tijdje liggen, maar ik had m nog nooit hier laten zien:

Een mooie, handige schoudertas... En ik heb mijn mini-vlindertje er maar aangehangen voor de leuk :)
Dit patroon hoort erbij, maar ik moet zeggen dat ik het slechts als leidraad heb gebruikt en deze tas grotendeels geïmproviseerd heb...

Dan mijn projecten van de afgelopen week:
Als eerste deze lieve koe:

Met een herfstig tintje aan de foto... Hij prijkt nu op mijn moeders kast, die 'm geclaimd heeft om 'haar verzameling compleet te maken'.

Dan nog een ander project, ook direct door mijn moeder geclaimd:
Kleine Nellies! Deze heb ik eerder gemaakt, toe was ik niet per se erg gecharmeerd van deze kleine uiltjes...
Maar dit keer zijn ze zeer goed gelukt, en ik zal er zeker nog meer maken...

Dit is wederom mijn moeders plankje... Maar ik moet toegeven, ze staan hier wel schattig...
Ik heb trouwen nog een vierde gemaakt, in het roze, maar deze was nog niet helemaal klaar toen ik deze foto maakte...

Dan als laatste: ik heb Igor de Vleermuis afgemaakt.

Dit patroon van FreshStitches paste natuurlijk perfect bij het Halloween-thema van de CAL. En nu is het wachten op dinsdag, daar dan het 'Ghost Bunny' patroon uitkomt waar ik mijn zinnen opgezet heb!

Dus... Wederom vier leuk projectjes afgerond...
Nu maar eens kijk hoe ver ik komende week ga komen met mijn constant groeiende berg met WIPs...
Ik begin ook steeds aan iets nieuw ;)

Bij Tami's Amis zou je vrijdag weer veel leuke FOs moeten kunnen vinden.
Woensdag was er iets misgegaan... Maar vergeet ook zeker niet op de blogs terug te klikken naar die dag! ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten