woensdag 30 oktober 2013

MM: Halloween

Welkom voor weer een nieuwe editie van Miauw Maandag...


De laatste dagen zie ik overal foto's voorbij komen van verkleedde katjes... En ik dacht, denkend aan Halloween, heb ik niet ook nog een paar van die foto's?

Muffin zou in ieder geval graag een cadeautje zijn...

En een mooie muts misstaat haar ook niet ;)


En deze vond ik ook heel mooi... Helaas een beetje slechtere kwaliteit.


 Poes echter is niet zo meegaand... Dus deze foto was een unicum:

Ik kan je vertellen, Poes was 'not amused'... Vandaar die bewogen foto ;)

Gehaakte, verkleedde katten zijn natuurlijk een stuk dier-vriendelijker...
En dit is natuurlijk de ultieme vermomming:

Dit is het nieuwste patroon van FreshStitches! Ninja-kat!
Deze wil ik eigenlijk ook nog maken... Maar dan wel met een kleine aanpassing:

Dit is de ramen-klimmende variant van carfis11 :D

Chloe (carfis11 dus) heeft vaker van dit soort geniale invallen, dus haar blog is zeker een bezoekje waard! ;)

Nu is het wachten op WIPWoensdag, dan heb ik weer meer haakleuks om te laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten