maandag 11 november 2013

MM: Een late verjaardag

Ja, je leest het goed... Nog een verjaardag!

Zoals mijn zusje als kort noemde vorige week, was ook Muffin jarig.
Donderdag om precies te zijn.


De volgers van mijn blog hebben haar kadootje natuurlijk al gezien:

Deze rups in appel kreeg ze van mij... Maar ik heb d'r baasje d'r maar twee katten-opvoedboekjes bij gegeven ;)

Ik zat te denken wat het perfecte projectje zou zijn voor een Miauw Maandag post over kattenverjaardagen... Nou, deze natuurlijk!

Een kattenfeestmuts! De ontwerpster hiervan, Lindsay Smith, maakte nog veel meer leuke, schattige hoofddeksels voor katten... Maar ik ben er eigenlijk nog nooit aan toegekomen er een te maken.
Misschien een idee voor volgend jaar?

Vandaag sluit ik af met een paar leuke foto's van Muffin van de afgelopen twee jaar!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten