maandag 4 november 2013

MM: Poezenverjaardag!



Hallo lieve volgers van CrochetPlush,
Vandaag heb ik het genoegen om een stukje te schrijven voor Miauw Maandag.

Natasja heeft gevraagd of ik een stukje wou schrijven voor Miauw Maandag, aangezien ik haar hier weer mee heb laten starten.
Dus bij deze…
Ik had geen idee hoe lastig het eigenlijk was om een blog te schrijven tot ik hieraan mocht beginnen! 

Ik had geen idee wat ik moest schrijven, maar ineens was ik eruit…

Poes was zondag jarig en is twee jaar geworden. Poes is daarmee de oudste van de twee, Muffin moet nog wachten tot donderdag om haar verjaardag te mogen vieren.  Als de kattenliefhebbers die wij zijn, moet een verjaardag natuurlijk gevierd worden ;)
Dus wat is er leuker om te doen, dan jullie te vertellen over Poes haar verjaardag!?


Zo dacht Poes daarover... Niet dus!

Maar, het feest was compleet met kattencakejes:



Hartstikke gezellig allemaal ;)

En om deze gastblog af te sluiten nog wat foto’s van Poes haar eerste twee jaar op de aardbol
Geniet ervan en ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik een keer iets heb geschreven!










Groetjes Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten