dinsdag 12 november 2013

WIPW: nieuwe Spyro

Goeiemorgen allemaal... Deze woensdag heb ik weer wat nieuw projectjes waar ik aan begonnen ben. Ik kan ze helaas niet allemaal laten zien (het wordt weer tijd voor Sint en Kerst-kadootjes), maar toch nog twee projectjes gevonden voor een foto...

Als eerste ben ik begonnen aan een tweede Spyro (Skylanders, voor wie het niet kent... Google levert plaatjes. Het is een computerspel.).

Dit is ook, waarschijnlijk, een Sinterklaas-kadootje. Maar aangezien ik 100% zeker weet dat de ontvanger mijn blog niet leest en dat waarschijnlijk ook nooit zal doen kan ik deze rustig delen ;)

Omdat een aantal projecten afviel als show-baar dacht ik dat ik een korte update van mijn Granny Square zou geven:

Ik zou hier echt weer eens een avondje voor moeten gaan zitten... De rode stapel heeft namelijk weggewerkte draadjes, de blauwe stapel niet. En ja, die is groter ;)

Dat was het voor mij alweer deze week, Tami's Amis heeft natuurlijk nog veel meer WIPs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten