vrijdag 27 december 2013

FOF: Kerstmis

Welkom allemaal... Op deze bijzonder FOFriday. Hij is bijzonder om vele redenen, dus misschien wil je wel helemaal tot het einde doorlezen...
Laten we als eerste maar gewoon doen als of dit een FOF is als elk ander... Ik ben druk aan het knutselen geweest de laatste week, dus ik heb ook lekker veel om te laten zien!

Als eerste heb ik twee hartjes (om)gehaakt, deze voor mijn zusje:

En deze voor mijn oma:


En natuurlijk is mijn tweede kerstsok afgekomen... Hij is een tikkeltje groot uitgevallen (oke, nee... Hij is echt reusachtig!), maar ik en mijn moeder zijn er erg blij mee... Dus dan is het prima, toch? :D


Dat is al mijn gehaakte spul, maar ik dacht, laat ik eens showen wat ik allemaal nog meer gemaakt heb:




De onderste twee zijn voor mezelf, gewoon voor de leuk... De bovenste stapels met mini-cupcakejes zijn op de 24ste mee naar het werk gegaan...
Tenslotte ben ik bijna jarig, en wie jarig trakteert... En we konden het allemaal goed gebruiken, op de drukste dag van het jaar (ik werk in een supermarkt... Ik weet niet of jullie wel eens op de 24ste nog kerstinkopen hebben gedaan? Ik kan je vertellen, wij konden de cakejes goed gebruiken!).

En die verjaardag brengt mij ook op alle redenen waarom deze FOFriday zo bijzonder is:
1. Ik ben bijna jarig!
2. We zitten midden tussen de feestdagen!
3. Op mijn Engelse blog schreef ik vandaag mijn 99ste post! Ik ben nu al een jaar trouw aan het bloggen, en ik denk dat dat wel eens gevierd mag worden!

Dit zou een erg lange post worden als we dat ook nog eens hier zouden doen, dus voel je vrij om door te klikken naar de volgende post... Juist, je snapt m... Dat is dus post nummer 100 aan de Engelse kant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten