vrijdag 6 december 2013

FOF: Meer Sinterklaas!

Vandaag de resultaten van een weekje Surprise/Sinterklaas knutselen... Ik heb nog flink door gewerkt!

Woensdag besloot ik dat mijn surprise nog een beetje kaal was, en dus ben ik aan het haken geslagen:

Ik haakte een croissantje en een peperkoekpoppetje... Samen met een zelfgebakken brood (inclusief cadeautje in het brood natuurlijk) was het een perfect bakkerssurprise... Het croissantje kan trouwens ook open en ook hier zat een cadeautje verstopt.

Het croissantje maakte ik met behulp van dit patroon, het is het worstenbroodje, maar dan in een kleur en een beetje kromgetrokken. Heb zelf een gat gecreƫerd door halverwege een rij losse te haken en deze weer vast te zetten.

Het peperkoekmannetje komt van dit patroon. Lief is 'ie he?

Hier nog een foto van Peperkoekmans met de Sint:

Want Sinterklaas is natuurlijk ook af! Hier zijn fotoshoot!




Hij is zooooo leuk geworden! En zo knuffelig. Ik heb nog nooit een creaties zoveel liefde gegeven (in de vorm van knuffels!). Zijn baard draagt daar niet in de minste mate aan bij.
Ik zit erover te denken het patroon (of in ieder geval de modificaties aan dit patroon uit te schrijven... Interesse?).

Meer FOs op Tami's Amis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten