maandag 6 januari 2014

MM: De laatste

Dank aan iedereen die heeft meegedaan aan de Give Away!
Nieuwsgierig of je gewonnen hebt?
Dat gaan we natuurlijk niet gelijk verklappen!
Want we hebben eerst het schattige kattenvraagstuk...

Helaas, helaas... De winnaar is:
Muffin!

Ik bedoel, hoe kun je dit nu schattig vinden?

Nee hoor... Grapje. We hebben een eerlijke winnaar. En toevallig hebben we ook een ander probleem uit de wereld geholpen:


Muffin is officieel Fluffy! :D
Nu we dat ook besloten hebben kunnen we verder met de reden waarom jullie natuurlijk uberhaupt mee hebben gedaan aan een Kattenverkiezing...

De winnaar van de Give Away... (tromgeroffel?)

Is MEGAN!
My computer heeft besloten dat het geluksgetal 2 was...
Megan, ik stuur je heel binnenkort een mailtje. :)

Dan nog een laatste opmerking: dit is de laatste Miauw Maandag (ja, Denise, echt!). Ik vergeet het gewoon te vaak.
Maar ik zal mijn maandagse post vervangen door een nieuwe, namelijk: Stash Busting Sunday.
Mijn, toch wel een beetje te grote, wolvoorraad moet echt een beetje slinken. Ik ben maar een student met een kleine kamer... Dus dat is een van mijn hobby-gerelateerde doelen van dit jaar. En jullie kunnen mij elke zondag in de gaten houden en kijken of ik wel goed genoeg mijn best doen ;)

Als afsluiter van deze post, leek het mij leuk de verliezer om een reactie te vragen...
Poes, wat vind je er nou van?

Natuurlijk mag je wel een beetje verdrietig zijn... Daarom mag jij de rest van de week Muffin wegjagen van de leukste en lekkerste plekjes voor het raam ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten