woensdag 29 januari 2014

WIPW: Groot en klein...

Hallo allemaal! Deze week ben ik flink vooruit gegaan met een aantal langdurige WIPs, groot en klein... Natuurlijk ga ik die laten zien.
Als eerste de draak:
Het lichaam en de poten zijn nu echt klaar... Nu moet 'ie nog haar!

En niet zo'n klein beetje... Ik noem 'm RastaDraak op dit moment. Uiteindelijk moet het natuurlijk helemaal goedkomen ;0
Dit is wederom een groooot klusje (alles aan een meterlange draak is grooot), maar ik haal nog een keer diep adem en dan ga ik weer verder... Hij moet toch af kunnen komen!

Als tweede heb ik een leuk, recht toe, recht aan projectje:
Aanzienlijk kleiner: 8 mini-uiltjes... En ik heb besloten de mama-uil er ook maar bij te maken... Eigenlijk hoeven ze alleen nog maar een lichaam te krijgen, maar de ogen moeten daar halvewege aan toegevoegd worden, voor ik 'm afhecht. Dus ze moeten nu even wachten tot ik weer in de buurt van mijn oogjesvoorraad ben.
Leuk, snel en simpel, en natuurlijk hartstikke schattig als ze af zijn... Ik ga nog wat leuke belletjes en rammeltjes toevoegen en dan zijn ze in een mum van tijd een FO.

Het laatste projectje is een nieuwe... Ik hoop dat degene voor wie het bedoelt is mijn blog niet leest (ik weet bijna wel zeker van niet), maar toch houd ik het doel van dit gepriegel maar even voor mezelf... Jullie mogen natuurlijk wel mijn harde werk bekijken:



Fantastisch, niet? Ik ben zelf ook wel een beetje nieuwsgierig naar het eindresultaat... Ik hoop deze ook snel af te krijgen, maar je begrijpt misschien dat ik hier af en toe best een beetje (heel erg) kriegel van wordt!

Ik hoop jullie vrijdag terug te zien, als ik zeker een FO hoop te hebben... Maar misschien wel niet een van deze drie ;) Nieuwsgierig? Tot vrijdag dan!

Tami's Amis regelt de WIPW links, dus voor meer...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten