woensdag 8 januari 2014

WIPW: Hondje

Welkom bij alweer een WIPWoensdag... Ze blijven maar komen, he?
Vandaag heb ik twee projectjes om te laten zien.
Als eerste blijf ik doorhaken aan de draak...
Het wordt langzaam wat... Maar na een uur of twee, drie dezelfde kleine rondjes schreeuwen mijn handen om iets anders... Maar ik blijf haken.  Ik ben nu aangekomen bij de langste herhaling: 58 rondjes in de rondte, zonder meerdering of mindering... Ik kan het!

Mijn andere projectje dat ik gestart ben, is vooral om mijn handen ook nog wat anders te doen te geven... Vooral de 3mm haaknaald is af en toe heel vervelend om vast te blijven houden. Dus ik heb mijn oude, vertrouwde 5mm naald gepakt en ben aan deze begonnen:


Een tekkel, gemaakt van de 'magic balls' van FreshStitches die ik hier nog had liggen. De neus, poten, oren en staart komen van mijn vooral-geel bal en de kop en het lijf van mijn vooral-blauw bal.
Ik houd denk ik genoeg over voor nog een hond... Of een ander beest... Hmm, daar ben ik nog niet helemaal over uit. We zien wel ;)

Dat is alles wat ik vandaag heb om te laten zien... Ik heb wel meer WIPs, maar geen foto's.
Wees niet verrast om wat nieuwe projectjes langs te zien komen op FOFriday!

En ga nog eens langs bij Tami's Amis voor meer WIPs of FOs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten