dinsdag 14 januari 2014

WIPW: Schildpadjes

Hallo allemaal! Ik heb een aantal leuke projectjes liggen om te laten zien deze WIPW. Ondanks schoolwerk, zelfs nog nieuwe!
Het zijn er drie in totaal, trouwens... De eerste kennen jullie al wel:
Het lichaam van de draak is afgekomen! Nu nog een aantal details... Dat herinnert me eraan... Ik moet nog wat extra pijpenraggers tevoorschijn halen voor in de poten.

Dan het tweede projectje... Dat kwam boven drijven toen ik aan het brainstormen was over een cadeautje voor mijn oom, die 65 wordt deze maand:

Een Cliff met Scotse ruitjes! Ik weet niet of deze ook daadwerkelijk naar mijn oom zal gaan, omdat 'ie dan wel op tijd af zal moeten zijn. Mijn oom woont in Schotland, (mocht je dat niet geraden hebben) en het pakje moet dus wel op tijd de deur uit.

Maar dit laatste projectje zal de reis sowiezo gaan maken... Het was mijn moeders favoriet van al mijn ideeen, dus heb ik besloten me hierop te focussen:

Ik maak twee schildpadjes... En snel ook. Daarom weet ik ook niet of ik nog een gaatje zal vinden voor Cliff.

I heb één schildpadlichaam af... De tweede moet nog en daarna nog twee schildjes en wat accessoires. Ik hoop dat ik ze lekker snel af krijg ;)

Bij Tami's Amis vind je meer WIPs, tot vrijdag, dan ben ik er weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten