vrijdag 14 februari 2014

FOF: Ravellenics 1

Hallo allemaal! Welkom bij de eerste FOFriday post van de Ravellenics! Ik had het al een beetje beloofd, maar ik heb best een aantal projecten om te laten zien!
De eerste twee ben ik begonnen voor de Ravellenics, en die moesten echt af voor ik van mezelf aan de Ravellenics zou mogen beginnen... Maar toen besefte ik: bij de Ravellenics is er ook een categorie voor projecten waar je al voor de start van de Ravellenics aan begonnen bent! :)

Mijn eerste FO is deze:

Dit is Iva IJsbeer... Eigenlijk Ivo, maar dat vond ik veel te mannelijk ;)
Iva hebben jullie nog nooit eerder gezien... Ik kwam er steeds maar niet aan toe WIP-foto's te nemen...
Maar nu is ze klaar en wacht ze op een medaille voor het bereik van de finish in het event WIP Dancing...
Ik ben helemaal gek van d'r, maar ik ga haar toch weggeven. Aan mijn oma die zondag haar 75ste verjaardag viert én die mij getipt heeft voor dit patroon...
Later zal ik zeker nog zo'n knuffelige, grote beer voor mezelf in elkaar zetten! :)
Het patroon komt uit de HobbyHandig (volgens mij de kerst/laatste uitgave van 2013), en ik ben 'm nog niet tegengekomen op internet... Even zoeken dus, mocht je haar ook willen maken...

Mijn tweede FO is een heleboel van die kleine uiltjes!
Al het haakwerk is technisch gezien af, dus deze wachten ook op hun medaille.
Toch moet hier natuurlijk nog wel wat mee gebeuren! En daar ga ik dan ook zo snel mogelijk mee aan de slag. Het resultaat laat ik volgende week nog wel zien.
Deze uiltjes komen uit een heel leuk boekje, de link naar Ravelry vind je hier. Mocht je liever in het Nederlands haken kan dat ook, want dit boekje kun je ook in de Nederlandse boekwinkels vinden (ben alleen even de Nederlandse titel vergeten -_-')

Dan het derde project... En deze hebben jullie ook nog niet eerder gezien!
Aan de Ravellenics kun je ook deelnemen als onderdeel van een team... En ik zit natuurlijk in het Freshstitches Team!
^ Dit is mijn kleine badge, die ik heb aangepast met kleuren naar mijn smaak...
Ik zou een slecht lid van dit team zijn als ik niet tenminste één Freshstitches knuffel zou maken, niet?
Dus dat is deze geworden:

Wat een schatje he? Mijn kleine Nelson-lientje? :P
En perfect passend bij mijn badge, heb je het gezien? :D
Het Nelson patroon kun je hier vinden.

Hopelijk zie ik jullie volgende week weer terug. Niet zondag, want dan moet ik de verjaardag van mijn oma vieren, dus dan heb ik waarschijnlijk geen tijd voor een blog-post. Maar volgende week ben ik weer terug en gaan we verder met de Ravellenics?

Bij Tami's Amis vind je meer FOF-posts en waarschijnlijk ook nog veel meer Ravellenics! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten