vrijdag 7 februari 2014

FOF: Uiltjes

Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie me niet te veel hebben gemist... Ik ben er niet aan toe gekomen om mijn zondag-post te vertalen... En op WIPW had ik niets (nieuws) om te laten zien...
Gelukkig vandaag wel iets... Hoewel het slechts een gedeeltelijk FO is.
Ik heb een projectje om te laten zien, maar zo schattig dat het het zeker waard is! ;)




Een uiltje... Met zijn mama... En een hele berg... En nog meer onderweg! :D
De kleintjes hebben allemaal een rammeltje of een belletje of een kraakje of een piepje... En ze krijgen nog 4 vriendjes. Daarna moeten ze nog tot een leuk iets in elkaar gezet worden en dan zal het een leuk babycadeautje worden :)

Hopelijk krijg ik van de week meer af met minder frustraties (op haakgebied) en heb ik zeker wat om jullie te laten zien! :)
Tot dan...

Op Tami's Amis vind je vandaag al meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten