zondag 9 februari 2014

SBS: Een beetje hulp

Hallo allemaal, eindelijk weer een StashBusting Sunday! Ik was er vorige week niet meer aan toe gekomen om mijn Engelse post te vertalen... Maar vandaag weer gewoon op zijn Nederlands!
En ik moet zeggen... Met februari gaat het wel goed :)
Wat ook helpt is dat ik een beetje hulp heb gekregen met stash busting!


We hadden laats een discussie op het forum over wol die je gekregen heb... Want hoe vervelend ook dat je er niets aan kunt doen... Je Stash krijgt er wel punten voor!
Mijn vraag dit keer was dus: als je wol weggeeft betekend dat dus ook dat je dan zelf punten krijgt?!
En jawel, daar zijn we het over eens.


Dus deze schattige kleine vogeltjes, die mijn moeder heeft gemaakt, zullen MIJ punten op gaan leveren :)


Ik heb nog niet berekent hoeveel wol ze eigenlijk heeft op gemaakt, en ze is ook nog niet klaar met haar verzameling, dus de punten voor deze wol zijn nog niet meegenomen in de score van vandaag...

Stash: 0 vs. Me: 3
Da's altijd beter dan mijn score van vorige maand, niet? Ik kan het ook bijna niet meer slechter doen ;)

Tot volgende week maar weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten