woensdag 19 februari 2014

WIPW: Ravellenics 2

Hallo allemaal! De Ravellenics zijn nog steeds bezig en dus ik ook... Laten we gaan kijken wat ik af heb gekregen.
Ik heb niet veel foto's... Eigenlijk maar eentje... Maar die spreekt voor zichzelf:
Een heleboel pony-stukjes! ;)
Dit zijn drie pony's, omdat het de vierde nog aan oogjes ontbrak en deze dus geen hoofd en geen begin had... Ik heb al wel wat extra pootjes af voor de Spyro's en de vierde pony, maar heb besloten eerst deze drie maar eens af te ronden. Dan moet toch zeker lukken voor vrijdag: ik moet nog manen en staarten maken en dan alles in elkaar zetten.
Ik ga mijn best doen! En dan mogen jullie vrijdag komen kijken (hoop ik ;p ).

Tami's Amis heeft meer WIPs klaar staan, als je nog niet genoeg hebt gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten