woensdag 26 maart 2014

WIPW: Spyros

Welkom terug bij WIPWoensdag... Tijd voor weer een nieuwe post, dus laten we maar eens gaan kijken waar ik mee bezig ben...
Ik moet toegeven... Het is allemaal niet super veel. Mijn WIP-balk aan de zijkant van mijn blog zegt misschien iets anders (ik heb even snel geteld, er staan 16 projecten), maar van al die projecten zijn er misschien maar vier 'actieve' WIPs... En van die vier heb ik WIP-foto's van welgeteld één project... Helaas, daar zullen jullie het mee moeten doen ;)

Gelukkig kan ik wel grootse beloften maken voor vrijdag!
^ Deze twee zijn dan natuurlijk af, en ik heb de afgelopen dagen ook nog twee projecten afgerond. Voor het vrijdag is zou er zelfs nog wel wat bij kunnen komen... Ik ben heerlijk aan het haken, dat is zeker! :)

Tot vrijdag kun je langs bij Tami's Amis als je nog niet genoeg hebt van WIPs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten