dinsdag 15 april 2014

WIPW: En ik ben weer terug...

Hallo allemaal! Het is al weer een tijdje geleden, he? Tja, helaas bestaat er ook nog een leven buiten het haken en bloggen om. En vooral school heeft de neiging af en toe plotseling een hele berg werk over mij uit te storten.
Maar natuurlijk heb ik niet stil gezetten, ik kan niet zonder haken! ;)
Dus, vrijdag heb ik een heleboel om te laten zien, dat is zeker. Langs komen dus!
Vandaag heb ik ook wel twee projectjes om te laten zien. Ik werk aan meer, maar de komende twee-drie maanden doe ik mee met 3 swaps en tja, ik zou de verrassing niet willen verpesten, dus geen foto's daarvan :)

Maar nu moeten we maar eens overgaan op het echte haakwerk, niet?

Deze twee eekhoornjes (ja, het worden eekhoorntjes) maak ik voor een vriendin. Ze vind mijn haakwerk erg mooi, dus ik doe het graag voor d'r.
Ze denkt dat ze een eekhoorntje krijgt, maar ik heb besloten er twee te maken. Nu maar hopen dat ze mijn blog niet leest ;)
Oh, en geen zorgen hoor... De grijze krijgt ook oogjes, maar die ga ik er later op borduren.

Ik ben ook aan een nieuw project begonnen dat geinspireerd is door een FO die jullie nog niet gezien hebben (hij is gaaf! komen kijken dus, vrijdag!)
Kennen jullie Heidi Bears en haar super gave African Flower projecten? Nu heeft zij ook een granny square versie van de vormen gemaakt en deze zijn heel makkelijk aan te passen:

Dus ik heb de laatste ronden weggelaten, of misschien beter gezegd, ik heb alleen de eerste twee ronden gehaakt...
Met het dunste katoen dat ik heb en een 2mm haaknaald. Dit zal een mini-stegosaurus worden. Maar ik moet toegeven: dit ene motiefje is het enige dat ik tot nu toe heb. Dit is een lange termijn projectje ;)

Tami's Amis zal vandaag weer met een link-up pagina komen voor WIPWednesday, ga zeker kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten