woensdag 11 juni 2014

WIPW: Bloempjes in het Gras

Hallo allemaal! Het is tijd voor WIPWoensdag... Ik heb aardig wat projectjes liggen, en de meesten zou ik ook gewoon kunnen laten zien... Als ik er nou eens aan dacht om er foto's van te maken!!!
Dus, ik heb vandaag één projectje om te laten zien ;)
Ken je dat? Dat je 's avonds helemaal klaar zit om te gaan haken... En dan heb je plotseling geen enkele zin in de projecten die op je liggen te wachten!
Nou, dat had ik dus ook even, vorige week... De enige oplossing: iets nieuws verzinnen!

En dit is dan het resultaat na twee avondjes haken... Ik ben best wel een beetje verliefd op dit schattige vierkantje. Ik ben van plan om nog 3 keer zo'n collectie te haken, daarna...
Tja, dan zal het wel een dekentje worden. De enige helaas hierbij is, dat ik heb gehaakt met Catania. En ik vind dat nou niet echt dekentjes-materiaal... Niet zo zacht, warm en knuffelig als acryl.
Ik heb nog geen project gevonden dat schreeuwt: maak mij dan van al die vierkantjes!
Natuurlijk sta ik open voor alle suggesties die ik kan krijgen ;)
Misschien voer ik de achterkant wel met fleece, als het toch een dekentje word... Dat is misschien nog wel wat.

Het resultaat laat ik natuurlijk nog wel een keer zien!
Voor vrijdag heb ik in ieder geval een robotje op het programma staat, bijna af nu... Kom dus zeker nog even kijken!

Tot dan vind je natuurlijk meer leuks bij Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten