woensdag 4 juni 2014

WIPW: En we zijn weer terug...

Hallo allemaal... Ja, ik ben er weer hoor!
Eindelijk weer eens wat projecten die ik wel mag laten zien... Nog één geheim project te gaan, maar daarnaast heb ik ook genoeg wat ik wel kan laten zien, gelukkig.
Ik kan tegenwoordig niet meer zo goed stil zitten terwijl ik niets om handen heb... Dus af en toe moet ik een simpel projectje hebben, waarbij ik niet hoef te tellen of te kijken.
Dit keer iets wat niet echt in mijn straatje ligt...

Ik had deze wol liggen en het moest opgebruikt worden... Maar ja, ik vind het absoluut ongeschikt voor knuffels of eventueel een deken(tje) ofzo...
Improvisatie heeft dit opgelevert. Ik weet nog niet of ik het wat vind, dus ik bewaar het oordelen tot het echt af is. Misschien wordt het nog wel wat.

Ik was ook begonnen met twee uiltjes...

Een beetje last minute: ik besloot gister dat omdat ik degene die ze besteld heeft vandaag toch zie, dat ik ze nog wel even snel kon maken.
Deze worden dus voor de lunch nog in elkaar gezet, waarna ze gelijk vertrekken...

Ik had nog wel een klein dilemma: welke oogjes te gebruiken?

Klassiek, of standaard: de zwarte, die ook volgens het patroon gebruikt moeten worden? Of toch maar mijn eigen improvisatie, omdat ik dacht dat lichte oogjes ook wel goed passen?
Dat zien we dan vrijdag wel he?

Ook op vrijdag: ik hoop jullie eindelijk  te kunnen laten zien wat er hier in deze doos verstopt zit:

Namelijk alles wat jullie gedurende mei niet mochten zien ;)
Ik ben wel afhankelijk van de post hierbij, dus laten we hopen dat het pakje zijn bestemming heeft bereikt op vrijdag!

 Tot dan kun je natuurlijk op Tami's Amis nog meer dan genoeg leuke projecten vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten