donderdag 25 september 2014

FOF: Mystery CAL

Hallo allemaal! Deze week leken alle dagen wel heel erg veel op elkaar... Dus woensdag was zomaar verdwenen. Maar ik heb meer dan genoeg om te laten zien vandaag.
Laten we beginnen bij het eindresultaat van de mystery CAL! Ja, ik ben klaar... En oh, ze zijn schattig!


Kleine puppy's! Ik vind de eenvoud van dit patroontje zo leuk... Mijn kleuren zijn natuurlijk volledig fout (wat natuurlijk het leuke is van een mCAL), dus ik heb ze nog beter gemaakt met mooie gekke ogen!
Ik zal er zeker nog meer maken, ze zijn een perfect formaat voor kleine babyhandjes :)
Wat ik dan wel ga doen, is de constructie een beetje veranderen. De beentjes hieraan naaien was niet mijn favoriete klusje...
Het patroon kan je hier vinden, maar op dit moment alleen nog in mystery-format. Over een maand ofzo zal het patroon aangepast worden tot 'normaal' format. Dan kunnen jullie ook aan de slag ;)

Ik dacht, als goedmakertje, laat ik vandaag ook maar flink was projectjes van deze zomer showen.
We beginnen bij deze schat:
Is hij niet geweldig? Ik vind m zoooo lief! Hij is supergroot geworden (volgens het patroon zou ie 17cm worden, met 1mm grotere haaknaald is alleen zijn hoofd al 20cm), maar hij is daardoor zo knuffelbaar. Helaas is hij al naar een nieuw huisje vertrokken, samen met de rest van het swap-pakje :)
Maar er komt er zeker nog wel een, of twee... Zo zijn clowns toch leuk, niet dan?
De project page is hier te vinden, maar het patroon is niet online beschikbaar...

Laten we eindigen bij een hele collectie babycadeautjes die ik heb gemaakt.

Een boerderij-set! En ik vind ze allemaal geweldig! Het varkentje heb ik helemaal zelf geimproviseerd, het schaapje leent zijn hoofdje en armpjes van een ander patroontje. Ik heb er zelf een tutteldoekje van gemaakt.
Ik ben best wel trots op dit setje, dus met liefde zal ik zo iets opnieuw maken, als ik weer eens een goede reden heb.
Maar dat was niet alles!

Babyschoentjes!
Leuke, snelle projectjes zijn dat. Alle patroontjes en info staat weer op de project page.

Ik heb plezier gehad van de projecten van vandaag, hopelijk jullie ook.
Ik heb al WIP-foto's voor volgende week, dus laten we hopen dat ik die niet vergeet! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten