donderdag 4 september 2014

WIPW: En er komt nog veel, veel meer...

Hallo allemaal! Hebben jullie me gemist? De laatste post was op 22 juni, dus dat is al best wel een tijdje terug... Ik heb even zomervakantie genomen, want blijkbaar ben ik niet zo goed in dingen gedaan krijgen als ik niets te doen heb.
Maar nu moeten we weer aan het werk en naar school, dus dan is het weer lekker makkelijk om dingen te onthouden.
Het haken was ik natuurlijk niet vergeten, dus ik heb meer dan genoeg om te laten zien... Maar dat ga ik niet allemaal in een keer doen. Het is veel leuker om er langer van te genieten.
Daarom vandaag alleen mijn huidige WIPs.

Deze week had ik verschillende projectjes bedacht om te gaan doen. Maar als je er dan vervolgens nog niets aan hebt gedaan is het niet een echt WIPje he?
Dus ik heb twee dingen om te laten zien.

Met deze eerste ben ik al wat langer bezig:
Een Lalaloopsy pop. Haar haar moet nog in model en het gezichtje ontbreekt, ook d'r schoentjes moeten nog aan d'r voetjes. Maar deze klusjes heb ik nog even uitgesteld.


Ik moet namelijk nog zo'n pop maken, dus doe ik alle kleine 'afmaak' klusjes in een keer.

Mijn tweede WIP is een jaarlijks terugkomend iets geworden... Het was namelijk al weer tijd voor:
De FreshStitches Mystery Crochet A-Long! Jippie! Ik vind dit altijd erg leuk om te doen. Gewoon haken, gekke kleurtjes geen probleem, zonder dat je weet wat je eigenlijk aan het maken bent.
Ook dit jaar ga ik er weer helemaal voor, maar ik houd me in. Dit jaar niet 3 of 4 verschillende:.

Ik heb deze twee prachtige wolletjes en maak gewoon alle stukjes (basiskleur en de contrastkleur) in allebei de kleuren. Zo zal ik op het eind twee tegenovergestelde beestjes krijgen.
Ik moet nog even door haken, voor de tweede clue komende maandag weer bekend wordt!

Ik hoop dat jullie allemaal ook een heerlijk creatieve zomervakantie hebben gehad. Nu we weer terug in het 'gewone' ritme zitten, kunnen jullie komende vrijdag weer een post verwachten. Wel een opmerking daarbij: een enkele keer zal de Nederlandse vertaling vertraging op lopen. Wil je onmiddelijk de nieuwste post lezen? Dan zul je je aan het Engels moeten wagen. Maar de Nederlandse post zal nooit te lang op zich laten wachten.

Tami's Amis is nog steeds de pagina met alle links.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten