woensdag 10 september 2014

WIPW: Granny's!

Hallo allemaal! Ik heb maar een project om vandaag te laten zien... Maar ik vind het een heerlijk project, dus hopelijk kunnen jullie er ook van genieten.
Deze week is zijn de colleges weer begonnen en ik gok dat ze de hoeveelheid werk niet verdubbelt, maar vertienvoudigd hebben...
Ik ben dus nog niet echt in staat geweest om 's avonds meer te doen dan hersenloos haken. Daarom heb ik maar een oud en vertrouwd werkje erbij gepakt:

Mijn Granny Square deken... (Echt, oud! Volgens de projectpagina ben ik 28 augustus vorig jaar begonnen). Dit was de status aan het begin van dit jaar.

^ Mijn pogingen er iets leuks van te maken... Het was echt zo'n projectje wat ik liet liggen en oppakte als ik gedachteloos wilde haken.
Dus langzaam, heel langzaam, is het wat geworden... Mijn eerste echte granny square project, mijn eerste deken...

En nu ben ik bij het randje. Alle vierkanten zijn verbonden en een witte rand en een gekleurde rand zitten er nu al om. Vanochtend was ik bij het paars. En tijdens het lezen (lezen en haken tegelijk is een onmisbare vaardigheid voor een drukke student) heb ik paars afgemaakt. Enkel een rand witte vaste en een krab-steek rand toe te voegen...
De deken is niet zo groot als ik had gepland (oorspronkelijk 140x200), maar ik kan er onder wegkruipen. Dat zou voldoende moeten zijn, niet?

Misschien is 'ie vrijdag wel echt af! Komen jullie dan terug om 'm te bekijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten