woensdag 17 september 2014

WIPW: Mystery CAL

Hallo allemaal! Een snelle, korte post voor vandaag... Ja, ik weet het, ik vergat FOFriday (wat zonde is want ik wilde zo graag mijn deken showen!) en die korte post van vandaag heeft toevallig een zelfde reden: ik denk dat ze compleet gestoord zijn geworden op de universiteit!
Het is niet bij te houden... Maar goed, ik had even een paar minuutjes ontspanning nodig, dus geniet met mij mee van deze korte post:
Ik ben momenteel alleen wat werk aan het doen aan de Mystery CAL.
De derde, en laatste, clue is inmiddels beschikbaar, maar voor het eerst heb ik de verleiding kunnen weerstaan en heb ik nog niet gespiekt aan het eind. Ik heb dus nog steeds geen flauw idee wat ik nu eigenlijk aan het haken ben!
Dit zijn al mijn gehaakte stukjes... Ik mis de F-stukjes voor de rode wol en een compleet D, F, H en I stukjes van het paars. Het is niet veel haak werk wat er nog moet gebeuren, maar in mijn huidige tempo zou het wel eens wat langer dan normaal kunnen duren voor dit allemaal af is.

Ik ben wel degelijk van plan om een FO-post te schrijven vrijdag, dus ik hoop dat jullie dan ook weer langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten