vrijdag 24 oktober 2014

FOF: Het laatste beetje zomer...

Hallo allemaal! Ik heb deze week niets afgekregen, maar ik heb wel nog een laatste beetje zomer voor jullie... Nou ja, de laatste van de projecten die ik van 't zomer heb gemaak :)
Verrassend genoeg zijn dat niet veel knuffels! Ik heb drie swap-pakjes gemaakt.
En maar een daarvan bevatte iets wat je een knuffel mag noemen:
Deze kat heb ik zelf ontworpen. Ik heb er zelfs aan gedacht om aantekeningen te maken, dus wie weet type ik die nog eens uit...

Dan hebben we dit pakje:

Met mijn eerste shawl die ik ooit gemaakt heb! Ja, ik heb ooit eens een sjaal gemaakt, maar dat is niet hetzelfde... De kleuren zijn iets helderder in het echt.
En dit hondje zat er ook bij:

En twee kleine tasjes voor de dochters van mijn swap-partner:
Mijn laatste pakje had een uil-thema... En deze zat daar in:
En een van de leukste dingen die ik van 't zomer gemaakt heb:
Een uilentas! Zelfs toen 'ie nog niet af was, was 'ie goed voor complimentjes. Misschien maak ik er nog wel eens meer...

De tas is zelfs gevoerd! Ik ben echt heel tevreden over hoe deze tas is geworden...
En we mogen toch concluderen dat ik een creatieve zomer heb gehad, hoewel ik natuurlijk nog niet de helft gedaan heb van wat ik zou willen ;)

 Ik hoop dat jullie volgende week weer langs komen voor een nieuwe dosis projectjes.
Vorige week eindigde mij links aan het eind van mijn post... En dat vond ik wel leuk. Dus dat doen we maar vaker.
Tot gauw!I even lined it! I was seriously happy with how this turned out...

Pakje 2: shawl + hondje + tasjes - project page
Uilentas - patroon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten