donderdag 27 november 2014

FOF: Sinterklaas en Zwarte Piet

Hallo allemaal! Het is alweer volop Sinterklaas-tijd he? Komen de pepernoten je de neus al weer uit? Mijn nog niet in ieder geval. I <3 Sinterklaas :D

En dus moet er ook toepasselijk gehaakt worden natuurlijk!

Sinterklaas en Zwarte Piet knuffeldoekjes! Ik vind ze zó leuk... Super schattig en super snel.
Wil je ze ook maken?
(Ja, ik beloof je, je hebt ze voor 5 december af... Sterker nog: avondje per doekje)
Het patroon komt van Wolplein. Ik hoop volgend jaar een goede reden te hebben om een heleboel van deze te maken ;)

Volgende week sla ik het bloggen een weekje over. Woensdag zit ik tot over mijn oren in deadlines voor school en vrijdag heb ik het natuurlijk veel te druk met het uitpakken van mijn cadeautjes!
Fijne Pakjesavond iedereen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten