woensdag 21 januari 2015

WIPW: Kleurig...

Hallo allemaal! Welkom bij WIPWoensdag... I heb een aantal actieve WIPjes (als ik niet alle dekens tel, dat zijn er natuurlijk meer dan een paar), en ik heb ook een heerlijk kleurrijk projectje...

Maar laten we maar wel beginnen bij een deken, ik zei tenslotte niet alle dekens... ;)


Deze wel, want deze is nieuw. Dit is mijn begin van de Deken CAL, maar ik ben nog niet helemaal bij... Ik ben zo'n 50 kilometer van mijn wolletjes verwijdert :P
Maar het is niet slecht he? Dit is mijn gehele kleurselectie:


Maar mijn echte kleurrijke project is deze:

Een vrolijk regenboog katje! Ik heb deze kat al eens eerder gehaakt, maar zoals je je misschien herinnert houd ik nogal van katten... Dus heb ik er nog eentje gemaakt!

Ik ga een poging doen tot bloggen op vrijdag, zodat jullie kunnen zien dat ik mijn katje ondertussen al afgemaakt heb en ik heb nog een afgerond projectje liggen... Tot dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten