vrijdag 27 maart 2015

FOF: Kleine Blog-voorjaarsvakantie

Hallo allemaal! Hebben jullie mijn blogs al gemist? Ik in ieder geval wel... Maar ik had echt niets om te laten zien! Ik haak en haak maar door, maar er komt niets af... Maar vandaag toch een klein beetje!

Ik krijg namelijk niets af, omdat ik heel hard aan een deken werk... En af is 'ie nog niet!

Andere handwerk(st)ers herkennen het misschien: hoe groter het project, hoe meer je tussendoor eventjes moet doen om te blijven gaan... Soms moet er gewoon iets af!
Dus ik heb een paar van dat soort projectjes voor vandaag.

Dit is een oude bekende: Cliff the Brontosaurus.
We houden van dino's! Dus, ik heb deze al meerdere malen gehaald, maar deze heeft weer wat bijzonders... Het garen is gewoon fantastisch! Het heet: Premier Yarns Everyday Soft Worsted Prints, als je het ooit in je handjes krijgt... Ik ben verliefd! Helaas had ik maar een bolletje, gekregen uit de VS. Als het hier makkelijk te krijgen zou zijn, weet ik wel waar ik voor altijd mee zou gaan haken! ;)

Mijn andere project is ook een oude bekende:

Nog meer Narcisjes! Ik houd van dit patroon, omdat het echt heel snel haakt... Ik kan zo'n schattig bloemetje in een uurtje in elkaar hebben zitten. En ze lukken altijd! Met oogjes, zonder oogjes... Het perfecte werkje om de lente naar binnen te brengen!

Nu zal ik mij weer terug trekken op een soort van kleine blog-voorjaarsvakantie. Ik heb drie projecten daadwerkelijk als WIP liggen, maar deze zullen niet tevoorschijn komen tot er een aantal verjaardagen voorbij zijn gekomen ;)
Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten