woensdag 8 juli 2015

WIPW wordt FOF

Hallo allemaal! Ja ja, ik weet het... Het is woensdag en geen vrijdag. Hoewel de dagen uit elkaar houden altijd een uitdaging is in vakanties!
En dus was vrijdag al lang en breed voorbij voordat ik had gemerkt dat het vrijdag was geweest ;)
Om herhaling te voorkomen dacht ik: waarom zou ik WIPWoensdag ook niet een keer FOFriday maken?

Ik heb best veel om te laten zien, maar ik heb nog wat achtergehouden voor een volgende post.
Maar deze zijn voor vandaag:


Dit is Jelly, mijn kwal. De wol kwam ik tegen op internet en ik moest het hebben... En toen ik het in handen had: zoooo zacht! En het waren prima kleurtje voor een vrolijke kwal.

Zijn vriendje maakte ik met een ander wolletje dat mijn winkelmandje in gehuppeld was om zijn mooie kleurtjes!


Dit is mijn stegosaurus: Peanut... Hij is vernoemt naar het peanut butter-kleurtje van zijn stekels!

Wat alle Amerikanen weten: Peanut en Jelly zijn goeie vriendjes! ;P


Toen ging ik insecten haken:


En daar had ik heel veel plezier in. Ik heb ook lekker geƫxperimenteerd met wol en haaknaald diktes!


Ik paste ook het patroon (van de grote bijen in de bovenste foto) aan om kleintjes te maken.
En toen kwam ik weer zo'n leuk wolletje tegen!


Deze is weer groot, kijk maar naar zijn kleine vriendje:


Dat is wat je met een patroon kunt doen met enkel de wol en haaknaald! :D

Mijn laatste project is een test voor PatchworkMoose. Dat betekend dat het nog wel eventjes wachten is voor jullie het patroon ook in handen kunnen krijgen.


Dit is Chester de Triceratops. Hoewel Chesterina misschien beter is, niet? ;)
Ik heb ook de oogleden gebruikt, die onderdeel zijn van dit patroon, wat ik meestal niet doe... Eigenlijk geven ze altijd zo'n trieste blik aan je beestje. Vanuit een andere hoek heeft Chesterina dat ook wel, maar meestal kijkt ze gewoon heel lief. Ik heb ze zo hoog mogelijk vastgenaaid, voor de goede moed!

Hopelijk kon je genieten van een post vol met FOs! Ik heb nog wat meer om te delen, een speciaal project dat ik begonnen ben. Kijk naar die post uit, want ik kan niet beloven dat ik vrijdag kan onderscheiden van de rest! ;)

De links naar de projecten:
Jonathan the Bumblebee, de grote bijen
Microcosmos, de kleine insecten & de grote vlinder
Chester the Triceratops, de link naar het patroon kun je hier vinden als het beschikbaar wordt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten