maandag 29 augustus 2016

GROOTSE Aankondiging

Hallo allemaal! Zo... Dat is lang geleden. Meer dan een jaar, zag ik net toen ik dit ging schrijven.
Ook mijn Engelse blog is redelijk stil gebleven. Druk, druk, druk met 'real life', zeg maar.
Nu ben ik terug... En met goede reden!

CrochetPlush is namelijk vanaf nu ook een Etsy-shop!
Jazeker, vanaf vandaag zijn mijn haaksels en andere creaties te koop via mijn eigenste winkeltje.
Super spannend en natuurlijk ook nog wel een beetje geregel.

Vanochtend was alles zover af, dat ik het aandurfde de virtuele deurtjes officieel open te zetten.
Wees welkom. Je vind mij via www.gehaakteknuffels.com. Voor mijn Nederlandse bloglezers en potentiele klanten natuurlijk iets makkelijker dan CrochetPlush (hoewel het hetzelfde betekend!).


En zo ziet dat er dan uit... Momenteel heb ik een kleine selectie knuffels online staan. Hier zullen er meer bij komen, maar voor nu was het genoeg.

Met mijn shop krijgt deze blog een nieuwe rol.
Mijn Engelse blog, bereikbaar via de link in de sidebar links, wordt een blog waarop ik laat zien waar ik mee bezig ben. Gewoon, creatief.

Deze, Nederlandse blog, krijgt meer een rol voor mijn winkeltje. Hier zal ik shop-updates en mededelingen plaatsen. De set-up is nog een aardig taakje om voor elkaar te krijgen, maar dit is de bedoeling. 
Het uiterlijk van de blog en wat je er vind zal ook wat veranderen, maar al mijn social media aan elkaar koppelen is nog een heus gestuntel. Daarom hier een overzichtje van waar je me kunt vinden!

Natuurlijk mijn nieuwe Etsy-shop!

Ook kun je mijn Instagram-feed volgen. Hier vind je ook veel katten en bullet journaling, maar haken komt zeker ook voorbij. Misschien maak ik een apart 'shop account', in dat geval houd ik jullie op de hoogte natuurlijk.

Pinterest heb ik ook nog steeds. Hier vind je mijn Portfolio, welke ook weer netjes bijgewerkt is.

En dan hebben wel nog mijn Ravelry Notebook, dat een poging doet mijn hakende vingertjes bij te houden.

De suggestie dat ik ook een Facebook-pagina moet hebben is al geoppert en daar ga ik binnenkort mee aan de slag. In ieder geval ben ik tot nu toe overal te vinden als CrochetPlush ;)

Graag tot ziens in mijn winkeltje, of binnenkort weer op de blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten