vrijdag 7 oktober 2016

Shop Update: Hoe zit dat nu met 'veiligheidsoogjes'?

Hallo daar! De shop vult zich langzaam maar zeker met een leuke hoeveelheid knuffels, in alle soorten en maten.

Het blijft een uitdaging om elke week de perfecte knuffels uit mijn voorraad te kiezen om toe te voegen. Het moet een leuke verzameling zijn met voor ieder wat wils. Gelukkig is er nog wel wat om uit te kiezen EN ik kan natuurlijk altijd nog wat bij maken ;)





Q&A:
Hoe zit dat nu met 'veiligheidsoogjes'?

Bij de meeste van mijn knuffels zul je de volgende opmerking vinden: Hij/zij heeft plastic veiligheidsoogjes die stevig vast zitten, maar waardoor hij/zij misschien beter geschikt is voor vriendjes vanaf 3 jaar.

Hoewel ik dol ben op plastic oogjes en het ongelofelijk schattige effect dat zij hebben, zijn deze officieel niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Niet omdat de achterkant van de oogjes niet stevig vast zitten, maar omdat de oogjes altijd los kunnen komen uit de 'gehaakte stof'.
Bij mij staan de knuffels in de kast, maar een baby die op zijn knuffel sabbelt kan de stof oprekken, waardoor het oogje los kan laten. En dat willen we natuurlijk niet!

Ik ben daarom bezig ook een goede selectie knuffels zonder veiligheidsoogjes, met genaaide/geborduurde oogjes toe te voegen... En ik moet toegeven... Dat heeft natuurlijk ook weer zijn eigen charmes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten